-->
Jangan Makan KFC! Sebab....

Jangan Makan KFC! Sebab....



Menjijikkan,meloyakan dan pengotor.... Itulah yang aku boleh describe pasal KFC sekarang... Dulu bole la kata hingga  menjilat jari lepas makan tapi lepas aku dah tengok beberapa video ni, aku rasa aku takkan makan lagi KFC... Yela... Mana taknya... Korang bayangkan benda yang korang makan tu dipijak... Contoh lagi senang... Kalau gula-gula yang korang nak makan tetiba jatuh... Korang nak makan tak? Mesti tak kan? Inikan pula makanan yang korang nak makan ni dicalit-calit di kaki... Lagi tak la kan? Tapi kalau korang tak setuju dengan pendapat aku... Mari kita layan video bawah ni dulu...



Amacam? Nak makan tak ayam KFC tu? Yang sakit hati tu.... Bukan berlaku kat luar negara tapi kat MALAYSIA.... MELAYU pulak tu.... Babeng tul... Tak cukup lagi? Tengok bawah ni pulak....


Haram J betul! Macam perah peluh dari kain tuala je minyak tu.... Siap pesan... Spicy jangan makan ek hari ni... Besok bole makan... Sebab baru tukar minyak... Mende pe ni?? Aku rasa terhina sangat... Macam aku ni orang bodo je makan KFC bila tengok video tu... Tak hot lagi? Tengok lagi satu lagi ni... Kompem terbakar hati korang!!


Waa... Express! Ambik dari dalam tong sampah makanan yang tak abis lagi... Terus dibungkus bawak balik.... Even ni bukan kat Malaysia tapi... Pandangan aku tetap sama kat KFC... PENGOTOR!!! Kompom aku takkan lagi makan KFC lagi pasni...

Okla... Tetiba rasa nak temuntah... Sebab tadi baru lunch dengan KFC... Bye2!!

p/s : Eeeeeuuuuuuwwwww!!! Wuuuuuueekkkkkk!!!

14 Responses to "Jangan Makan KFC! Sebab...."

  1. macam kena sabotaj dgn pekerja sendiri je..
    ni mesti ada kes tak puas ati ngan majikan so kuarkan video ni..

    ReplyDelete
  2. da berzaman aku xmkn kfc . geli kowt !

    ReplyDelete
  3. uishhh,tanak lah mkn kfc lagi! huhuk

    ReplyDelete
  4. eeiii, jijik nya. rasa nk mencarut je. gggrrrrr!!!

    ReplyDelete
  5. semalam baru pas makan kfc! T__T

    ReplyDelete
  6. err..adui la..nsib jrg2 mkn nie tau

    btw kalu rajin tlg komen n3 ifa ek..

    http://tiefazatie.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

    tq so much!

    ReplyDelete
  7. weh. bia betikkk. x nak tgok video.
    bace pon mcm nk tmntah dh je. adehhhh

    ReplyDelete
  8. Mmg dh lma boikot kfc pn, lme dh xmkn. Mkn rfc je. :)

    ReplyDelete
  9. betoi jadi ke??
    itu hari kwn aku 2 minggu tk g skola sbb kene makanan racun sbb makan kfc nye bubur..

    ReplyDelete
  10. Mungkin pekerja KFC tu org kaya, sanggup byr peguam bila di saman berjuta-juta oleh pihak KFC.

    ReplyDelete
  11. aku mmg dah target kfc dari dlu. kahkah. memang aku jarang makan sebab bg aku tk sedap pun. makan pun kalau mak aku dah beli, so taknak kecewakan hati dia T.T. tapi video kedua takleh play lah bro :c

    ReplyDelete
  12. dea bukan tak puas hati ngan majikan , maybe sbb nak pesan kat org ramai yg kfc tak bersih . ape laa .

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel