Jom kemas sawang!

Posted by sayanakhiburan on 14 September 2011


Assalamualaikum semua!

Bertemu lagi kita dalam rancangan Jom Kemas Sawang! Hehehe... Yer... Seperti kita tahu apabila kita tak update blog selama beberapa minggu or bulan, blog kita akan dipenuhi sawang yer... So, hari ni, Abang Pon... Nak mengajar tuan2 dan puan2 semua, cara nak mengemas sawang yer...

Ok! Mula-mula sediakan alatan seperti di bawah yer...

1. Penyapu


2. Mop Lantai

3. Magic Duster


Dan lain-lain yang anda rasa perlu yer... ok.....

Dan taaaaddddaaaaa!!! Blog ni dah kemas (tetiba lak) dari sawang... Yerla... Kalau dah terbit entri ni kat dashboard blogger korang tu maknanya blog ni dah diupdate la... Hahaha... Dan tiada sawang lagi! Hehehe... Terima kasih membaca entri mengarut aku ni! Bye! Hehehe....

{ 1 comments... read them below or add one }

Zul Fattah said...

xpe bro.. haha.. ada jugak r org baca nanti.. huh

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!