-->
Pemain Malaysia Bermain Untuk Manchester United....

Pemain Malaysia Bermain Untuk Manchester United....

Assalamualaikum semua!

Lama tak update blog ni... Ni aku update pun sebab aku terkejut dan rasa bangga sebab rupa-rupanya ada pemain Malaysia yang dah jadi player Man U ataupun Manchester United... Aku heran jugak... Kenapala surat khabar tak mention benda-benda yang macam ni... Alih-alih politik ja keja...





Pemain Malaysia ni pernah beraksi bersama Anderson, Nani, Smalling dan ramai lagi pemain Man U... Ni kat bawah ni aku sediakan video youtube first goal beliau bersama Man U... Check it out...


Hahaha... Amacam? Believe it or not? Just believe it... Hehehe...


p/s : Alangkah gembiranya aku kalau iklan ni betoi2 jadi realiti... huhuhu

0 Response to "Pemain Malaysia Bermain Untuk Manchester United...."

Post a Comment

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel