-->
Jailbreak iOS 5 Untethered for iPhone 4, 3gs

Jailbreak iOS 5 Untethered for iPhone 4, 3gs


Salam semua....

Aku tau pengguna-pengguna iPhone, iPad dan iPod mesti tengah gembira kan sebab iOS 5 baru saja release... Dengan pelbagai apps baru dan paling penting sistem notification yang cun, cukup buat apple fans gembira termasuk aku...

Dan menambah akan kegembiraan aku lagi... Selepas aku godek2 kat youtube, terkeluar satu berita yang iOS 5 dah ada untethered jailbreak... (Kepada yang tak tau apa tu untethered jailbreak, sila search google)... Berita ni aku rasa betul sebab bila tengok video tu pun bersumberkan dari sumber team jailbreak yang terkenal iaitu Dev Team... Korang tak caya korang tengok video bawah ni...


Sekali dengan cara-cara tu...Tapi, memandangkan video tu baru beberapa jam yang lepas dia upload, so aku tak berani nak cuba kat iPhone 4 aku lagi...Hehehehe... Takut... Nak tunggu feedback orang dulu... Klu ramai bagi positif feedback, memang malam ni gak aku jailbreak... Kalau korang ni gi laman web rasmi dia korang gi kat www.iPhone-DevTeam.org

Ok...Sesapa yang dah cuba, bg komen kat sini... huhuhu

2 Responses to "Jailbreak iOS 5 Untethered for iPhone 4, 3gs"

  1. bro, dah try je jailbreak yg ni? share la info..

    ReplyDelete
  2. Because of advancement of technologies, each
    and every entity can communicate with relatives or friends living
    in any part of the world through iPhone. Here's what I recommend and have found adequate for warding the iPod against enthusiastic use. Appsbar, in an effort to democratize the app experience, doesnt charge for app development and offers only free app to the App Store.

    Look into my web-site; modern war hack

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel