Pesta Kad di Kuala Terengganu...

Posted by sayanakhiburan on 10 October 2011

Hahahha....


Aku tak tau apa yang terjadi kat sana... Tapi yang pastinya bukan diorang main kad royale ka poker ka tapi hakikatnya diorang main bola sepak... Huhuhu...

Entah apa dah jadi kat pengadil malam ni (mungkin taka dapat kot semalam)... Dia layang kad macam main layang-layang... Mudah sungguh dia layang kad... Sampai 5 orang kena kad merah... Apa cer la... Huhuhu...

Apa pun... Tahniah Terengganu sebab menang 3-1 mengalahkan Kelantan... Tapi jangan seronok sangat sebab nanti kena lawan kat Kelantan pulak tau... Huhuhu...


p/s : series dah pelik dah pengadil kat Malaysia ni... Huhuhu...

{ 2 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

apakah ada pakatan utk memastikan kedua2 pasukan timur, samada terngganu atau kelantan agar melangkah ke separuh akhir dgn kaki yg tempang nnt?

atiffz said...

gomo kelate gomo! kito anok klate bakho ore brani bilo msuk pade kito gomo sngoti..

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!