-->
Ranking Kelantan FA sama dengan Real Zaragoza!

Ranking Kelantan FA sama dengan Real Zaragoza!



Haaa... Percaya atau tidak tapi ini memang realiti... Huhuhu... Mula-mula aku pun tak percaya... Biar betul kelab Malaysia boleh sama ranking dengan kelab luar negara. Kelab sepanyol plak tu... Dan lebih memeranjatkan aku dan mengujakan aku... Bila aku tengok lagi bawah... Sunderland, Wigan, semua duduk bawah Kelantan FA... Amacam? Hebat kot...

Aku tak tau diorang kira macam mana ranking tu tapi, aku tetap berbangga even aku ni orang kedah... Huhuhu... Kalau tak percaya kat aku, masukla laman web ni der... IFFHS

Akhir kata... Majulah sukan untuk negara... Huhuhu...


p/s: Malaysia boleh lagi! Huhuhu....

2 Responses to "Ranking Kelantan FA sama dengan Real Zaragoza!"

  1. giler kentang weh!!

    ReplyDelete
  2. kalau nak tengok final piala fa malaysia 2012 masuk sini:

    http://tontonkelantanvssimedarbyonline.blogspot.com/

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel