-->
Bila Ben Ashaari Nak Lawat Blog Aku [versi berangan]

Bila Ben Ashaari Nak Lawat Blog Aku [versi berangan]

Mesti tajuk entri ni agak kontroversi dan mesti korang kata kat aku nak raih popular dengan nama dia kan? Aku tak kisah... Pedulik hape aku! Lantak korangla nak kata hape pun... Ni pasal angan-angan aku daa... Setiap orang ada angannya yang tersendiri... First aku join berblogging ni siyes aku tak kenal pun dia... Lepas 2-3 bulan ni barula aku dengar... Sini Ben Ashaari... Sana ben Ashaari... Semua cakap pasal dia... Aku pun gi la melawat blog dia... Mak aii... Terkojut eden tengok dia punya pageview... Ni memang tahap otai-otai-otai-otai-otai dan lagi otai kepada otai blog lagi ni kat Malaysia... Teringin aku nak jadi macam dia... Tapi, kompem dia tak pandang blog newbie macam aku ni la... Setakat pondok buruk je ni jela yang aku ada kalau nak dibandingkan dengan teratak indah yang dia bina tu... Hehehe... 

Kalau la dia tengok entri ni kompem dia marah punyala... Hehehe... Tapi aku budget memang dia takkan tengok pun.... Hehehe... If la dia terserempak atau terbaca... Aku nak dia tau apa yang aku angankan.. 

Aku nak sangat-sangat tengok dia komen blog aku... Even dia just taip :-) ni kat blog aku... Itu pun dah cukup bertuah bagi aku...

Tapi, aku tau... Semua ni takkan terjadi punya... Semua ni boleh pikir lojikla... Hehehe... Apa class dia nak datang jenguk aku... Tak setaraf la aku dengan dia...

 Walaupun macam tu, aku tetap berharap... Satu hari nanti... Angan-angan aku jadi kenyataan... Satu hari nanti... Bila aku check dashboard blogger aku... Ada " :-) " kat ruangan komen aku... Yang datangnya dari....... BEN ASHAARI.....



p/s : tak salah kalau kita bermimpi... tak salah kalau kita berangan... sebab semuanya di tangan TUHAN....


12 Responses to "Bila Ben Ashaari Nak Lawat Blog Aku [versi berangan]"

  1. minat gile ke ngn die?
    ala tiap org ade kelebihan masing2. blog ni klo nk jdik mcm die pon bole. wt entry gempak2. hee
    tp santai2 itu gua sukeeee. haha. bole?

    kalo gua komen lu msti x ksah kan. lalalalala~

    ReplyDelete
  2. biler mimpi jd kenyataan,... tp x pnah tau bler

    ReplyDelete
  3. tht ok men,.:))
    ben ashaari hrap dpt nmpk entry ko nie,.hehhe,..

    best ap nk brmmpi,.:))

    ReplyDelete
  4. x semestinya nak harapkan komen dari dia je kan?


    Dextrous cyber life

    ReplyDelete
  5. sil4h : gua tak kisah, gua steady beb!! Hehehe...

    Ajane : InsyaAllah

    Fasy : Yup! Kita tak tau bila mimpi akan jadi kenyataan..

    Lovey : yela 2.. ntah nak ke tak tengok blog ni... Hehehe

    iwan : tak harap pun.. Gua tau blog gua setara mana.. Tapi, gua just gtau gua berangan je nak tengok BA komen kat blog gua.. Meriah beb!! Hehehe!!

    ReplyDelete
  6. insyaALLAH akan tiba msnye ur dream comes true ...
    chaiyok !!!

    "saya pun nak hiburan".. ha3
    salam ziarah...

    ReplyDelete
  7. saiful >> ko wat lak entry 'bila amny nak melawat blog aku [versi keraguan]'

    heheheheheh...=P

    ReplyDelete
  8. tak salah berangan2...
    imaginasi membina kecemerlangan..(ngehehe)

    ReplyDelete
  9. ziraziz : thanks akak... Ni lagi semangat ni... hehehe

    amny : eh nak ke amny? Hehehe

    teenager : yup! jom berimaginasi bersama saya!! Hehehe

    ReplyDelete
  10. hehehe , gud luck derrr , jgn isau , klu de rzki dye nak komen kat blog ko , insyllah ade , tak lari gunung di kejar . hahaha , sje jek nak nyebok cni n follow suda , jmput dtg bloeg yekkk *even ak tak shebat abg ben :)

    ReplyDelete
  11. wahhh steady. *agkt ibu jari*

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel