-->
Caprice!! Rapper Malaysia Pilihanku!!

Caprice!! Rapper Malaysia Pilihanku!!

Baby! Baby! Baby! oooooooooooo! Ops! Terleka Suda! Hehehehehe... Bukan pe... Aku ngah asyik melayan lagu dari seorang rapper dar Malaysia yang terkenal dengan ayat dalam rapping dia "DAMANSARA BOY"... Fuuuhh!! Dasyat!! Best siot bila dia rapping... Yang mana tak kenal lagi dengan dia, tengokla gamba di kat bawah ni....



Hensem and stylo ak die ni? Aku tergerak nak buat review pasal rapper ni sebab aku tertengok video die kat facebook membe aku... Bila korang tengok dia rapping memang korang tak malu la jadi rakyat Malaysia sebab dia punya skill rapping berkelas antarabangsa kot... Haaa... Sebenarnya dia dah lama dah rapping-rapping ni cuma mungkin aku tak perasan kot... Tu yang  baru buat entri ni khas untuk dia tu... Hehehe... Lagu-lagu yang aku rasa best bila dia rapping ialah "BABY (MALAY VERSION)" , "JUST THE WAY YOU ARE (MALAY VERSION)" dan banyak lagi... Dia bukan just guna lagu orang lain je tau... Ada lagu yang dia buat seniri yang sedap kalau didengar di kala makan biskut kering cecah kopi o... Tak caya?? Korang asyik tak caya kat aku je kan? Korang tengokla salah satu video dia kat bawah ni...



Korang nak lagi?? Haa... Bolehla tengok kat dia punya Twitter : twitter.com/Capricetv dan nak tengok semua video rapping dia?? Tengok kat sini



p/s : Harap Malaysia produce lagi bakat-bakat macam ni... We proud to be Malaysian!!!

12 Responses to "Caprice!! Rapper Malaysia Pilihanku!!"

  1. aku pun tak tahu gak pasal ni...
    hehhehehhe

    ReplyDelete
  2. nk add die cmner kt fb ek..i loike...1st dgr igt kan far east movement..

    ReplyDelete
  3. budak damansara nie pemalas, buat album pe semua pakai duit mak bapak yg kaya. yg terkenal dgn lepak boyz .

    ReplyDelete
  4. Booo , harap muka hensem tak guna jgk broo , Rapper melayu yg bawak identiti melayu macam altimet ngan Malique , Lagi bes dari rapper niy , bagus skil rap dye ? kartel do Better Bro !

    ReplyDelete
  5. die ni kn yg poyo claim diri sndiri prince of dsara bagai...konon taiko KL la der...

    ReplyDelete
  6. i'm not proud of him. thats all.

    ReplyDelete
  7. Leh tahank dak ni..

    ReplyDelete
  8. best ke? rap melayu dia dlm lagu 5 minit memg x leh blah.. lgsung x sedap.. bek sleeq lg walopon ak x minat sleeq tu... hadoi~

    ReplyDelete
  9. Review Aman-RA #PANTUN100KERAT http://soundcloud.com/aman-ra

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel