-->
Kaitan Follower dengan 500 [versi seronok]

Kaitan Follower dengan 500 [versi seronok]

Haw! Haw! Haw! Korang dah baca title entri ni?? Tau ak apa kaitannya?? Teeeeeet!!!!! Masa dah tamat!! Jawapannya adalah...........


"FOLLOWER AKU DAH SAMPAI 500 DAHHH!!!"




Thanks kepada semua blogger yang sudi memollow blog aku yang serba buruk lagi kekurangan ni... Thanks jugak yang sudi melawat blog aku ni walaupun korang tak follow aku sampaila aku dapat BE pertama dan kedua aku... Nak tau aku dapat macam mana? Sila rujuk di sini... Aku akan tetap terus berusaha memollow balik mana yang aku tak sempat dan tak sedar... InsyaAllah (dengan nada lagu Maher Zain)

Naktau sapa pemegang passport blog aku yang ke 500?? Kita terjah beliau!!!


Nama blog beliau ialah Hikayat Jimmy... First-first korang masuk blog dia korang akan terkejut bagai ternampak hantu kerna sinaran matanya yang kat header blog dia tu... (Jangan mare... Ahaksss).. Korang jugak akan dihiburkan dengan lagu Aizat yang mendayu-dayu yang akan membuatkan hati korang aman dan tenteram je bila dengar... Hehehe... Nak tau lebih lanjut lagi... Silalah berkunjung ke teratak beliau... Zaaasssss!!!!



p/s : amat terharu macam baru lepas dapt award kat MTV.... Thanks semua!!!!

4 Responses to "Kaitan Follower dengan 500 [versi seronok]"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel