-->
Club Megamix (2011) (Collection Album)

Club Megamix (2011) (Collection Album)

Hey baby baby!! Lala lalala! Hey baby baby!! Lalalalala!!

Hye korang semua.... Hari ni aku nak share dengan korang tentang aku punya collection album ni.... Album ni aku buat seniri ja dengan search lagu-lagu ni kat internet dan aku upload kat mediafire... Hehehehe...

Tentang album ni aku nak gitau korang memang best la... Kepada sesape yang kaki joget ke, kaki clubbing, ni dia album yang kena tepat dengan jiwa korang... Album ni terdiri daripada beberapa buah lagu yang diremixkan... Contohnya, dalam satu lagu tu, dia remix dengan bermacam-macam lagu... Senang cerita, macam 3 in 1 la... Hehehe... Banyak lagu daripada artis terkenal seperti USHER, PITBULL, FAR EAST MOVEMENT, dan banyak lagi....

Rugila kalau kaki-kaki clubbing tak download... Sebab lagu-lagu ni akan membuat korang layan kepala dan tetiba akan membuatkan bahu dan kaki korang terangkat dengan sendirinya...Hehehe... Dan kepada mat-mat keta yang kat luar sana... Kalau pasang lagu ni kat dalam keta korang yang ada sound system tue... Kompom... Ramai yang pandangla... Hehehe... 

Ni haa link nye... Kat bawah ni la macam biasa... Hehehe....



CLUB MEGAMIX (2011) (COLLECTION ALBUM)


2 Responses to "Club Megamix (2011) (Collection Album)"

  1. bukan kaki clubbing bagai..
    tp layan gak la lagu gini..ahaha


    good_boy latest post wahai kawan, bantuan anda amat dihargai !!

    ReplyDelete
  2. hehehe... pe lg... download la...

    best kot album ni... hehe

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel