"Count The Jelly Contest & Giveaway"

Posted by sayanakhiburan on 10 March 2011

Sejurus dengan 2 komen terawal dari entri ni iaitu dari Fizah dan Najwa, aku pun terus try nak masuk contest... Aku jalan-jalan gi blog Fizah tadi, dan terjumpa satu contest yang agak sesuai dan senang bagi aku... So, apa lagi... Aku pun masuk... Nak tengok contest apa? Jom tengok bawah ni...



Haa... Tuuu dia... Syarat-syarat contest tu korang bole tengok seniri... Tekan je pic tu... Dan salah satu syaratnye kena teka jeli dalam balang tu... So, aku teka....

JELLY = 13




Agak-agak betul tak? Berharap jela... K... Wa chowww....


p/s : Kala menang, aku raya aidilfitri sekali gi!! Hehehehe...

{ 2 comments... read them below or add one }

Nadhirah-chan said...

hahaha gud luck :)

Liza said...

TQ For joining. And salam perkenalan... :)

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!