Malam Jumaat...

Posted by sayanakhiburan on 10 March 2011

Malam Jumaat????



Hahhahahahaha... Pehal korang gelak?? Hehehehehe... Mesti ada yang korang pikir kan? Sampai ada yang tersengih-sengih sampai ke telinga... Hehehehe... Apa yang korang bole buat pada malam Jumaat ek?? Seperti yang korang sedia maklum, malam ni spesel sikit sebab banyak perkara yang dikaitkan dengan malam Jumaat... Nak tau apa? Jom kita terjah!!!


EHEM-EHEM (PAHAM-PAHAM JELA)






Perkara pertama yang orang selalu kaitkan dengan malam Jumaat ni benda kat atas nila... Ehem-ehem... Hehehe... Pegila tanya sapa-sapa pun mesti diorang jawab benda ni la... Hehehe... Memang betul pun... Aku dengar orang kata, ehem-ehem di malam Jumaat ni sunat... (tolong betulkan kalau salah) Sebab tu bila orang laki yang beristeri bila dengar malam Jumaat je, kompem sengih-sengih dan kompem balik keja cepat... Hehehe....


Nak baca lagi? Tekan [Readmore]



HANTU






Asal malam Jumaat je takut... Apala korang ni... Aku rasa takde pe pun malam Jumaat ni... Cuma, malam ni selalu digembar-gemburkan malam hantu keluar... Malam keliwon la, apela... Nape hantu-hantu ni taknak keluar hari lain? Hari lain dia watpe? Gi clubbing? Gi shopping? So, mengarut je benda ni... Mungkin just nak brutalkan cite orang dulu-dulu je... Bagi saspen dalam penceritaan diorang... Hehehehe...


BACA YASSIN






Haaaaa.... Ni jarang orang nak ingat... Asyik 2 benda kat atas ja ingat... Bacaan Yassin...  Kalau korang ingat benda kat atas tu takkan baca yassin korang tak ingat? Bacaan Yassin ni selalu di lakukan pada malam Jumaat, so, hari ni korang dah baca ke belum?????


PRODUK






Eh? Produk nama malam Jumaat pun ada? Yup... Ada... Ni laman web diorang Malam Jumaat (MJ)... macam-macam ada... Malam Jumaat Plus... Malam Jumaat For Men... Macam-macam lagila... (Eh... Pehal plak aku jadi promoter diorang ni??? )


LASTLY


Selamat Hari Jumaat... Besok jangan Lupa Semayang Jumaat lak tau... Bye!! Ahaks!!!


p/s : alangkah indahnya kalau nanati aku mati pada hari Jumaat...

{ 9 comments... read them below or add one }

mia cactuz said...

HAHA!!gile!

NotY taPi SkemA said...

malam jumaat??
kna bnykkan amal kn??hehhee..

fasy shane said...

ingt cter pe

strawberrycincau said...

mlm jumaat.. hehe.. lepak tengok cite antu ngan kengkawan sebb trg jumaat oliday.. hehe

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

Asal malam jumaat je , ade dua kat kepala ni...

BACA YASSIN n ade HANTU ...huhu....=.='

maria_m0hamadiah said...

hehehe.. malam jumaat. jangan lupe bace yasin..:)

*makcik ganas kan?:P

i am S!L4H.. said...

malam jumaat....macam2 bole jadi...
heee

Saiful Nazmi said...

mia : memang saya gila pun... Hehehe

noty : betul3... (macam upin-ipin)

strawberi : jaga-jaga ada hantu!! Haw! Haw!

Myra : baca yassin diutamakan.. Hantu tak penting!

Saiful Nazmi said...

makcik ganas : Hehehe.. Yer makcik...

sil4h : macam2? Hehehehe.. mesti ada pe2 ni.. hehehe

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!