-->
Innalillah...

Innalillah...

Assalamualaikum semua...

Aku tulis entri ni sebab tengah hari tadi aku dikejutkan berita tentang membe aku accident teruk di Raub, Pahang... Mereka dari rumah sewa aku kat Johor ni nak balik ke Kelantan.. 3 orang membe aku terbabit dalam kemalangan tersebut... 2 orang lagi dalam keadaan stabil dan seorang lagi masih tak sedar lagi... Disini... Aku merayu kat korang sambil melutut kat korang... Sesapa yang singgah kat blog ni, yang terbaca entri ni... Tolong doakan membe aku tu... Moga dia cepat sembuh... Tolong... 

Disebabkan itu jugak aku akan stop kejap lagu yang kat blog aku ni... Tak elok kalau membe aku tengah bergelut dalam kesakitan, aku kat sini tengah sonok-sonok... Harap keluarga diorang bersabar... Dan tabah menerima dugaan...




p/s : Aku sayang sangat kat membe-membe aku ni... Aku harap diorang dalam keadaan selamat... Amin...

19 Responses to "Innalillah..."

  1. hope meraka selamat..
    aminn...
    sabar yer...

    ReplyDelete
  2. amin..semoga kawan2 awak semua selamat...

    ReplyDelete
  3. semoga mereka cepat sembuh...

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sembuh.. same2 doa kan.. amin.. =)

    ReplyDelete
  5. amin.... moga semuanya kembali baik...

    ReplyDelete
  6. tabah kan hati..
    semoga kawan-kawan ko selamat..
    so korang ley jumpa macam biasa balik..
    just teroskan berdoa untuk diorang..
    moga diorang cepat sembuh..amin.

    think it.feel it

    ReplyDelete
  7. thanks anda semua.... aku harap Allah masih bagi peluang kat dia...

    ReplyDelete
  8. innalillah,tiap kjadian ada hikmah.doakan ksjhteraan kwn ana gak,dy da kmbali ke rahmatullah tym jalani PLKN.he's precious friend to me too.in simple word,every friend is precious to us=].juz dun give up on Allah.

    ReplyDelete
  9. As salam..
    Moga mereka cepat sembuh.
    Elok pun kalau buang terus lagu kat sini.
    krn lagu melambatkan loading blog..

    ReplyDelete
  10. takziah dan alfatihah...semoga keluarga nya tabah ye..

    ReplyDelete
  11. takziah , semoga bersabar eh ? bnyak-banyakkan berdoa , insyallah mereka pasti sembuh . aminn :)

    ReplyDelete
  12. semoga mereka semua dalam pelihraan Allah dan bersabar atas dugaan-Nya

    ReplyDelete
  13. eksiden kt raub? owhh

    *semoge doa dimakbulkan

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel