Korang perokok tegar?? Aku tak caya!!

Posted by sayanakhiburan on 25 March 2011

Ramai yang kata diorang ni perokok tegar.... Kononnya banggala, expertla, machola jahatla jadi perokok tegar ni?? Huuhh!! Betul ke korang tegar ni? Cakap mulut bolela... Hahaha... Kepada yang tak tau, perokok tegar tu ialah perokok yang payahla nak berenti rokok... Kejap-kejap hisap rokok... Pas makan hisap rokok... Tengok tv pun hisap rokok... Kalaula rokok tu takde api, rasanya tido pun dengan rokok... Hahaha... Tapi, aku nak tanyala kat orang yang mengaku dia perokok tegar ni..
Korang hisap rokok?? Berapa batang sehari?? 20 batang? Tak cukup tegar lagi.... Hahaha... Tengok bawah ni... Tegar jugak ke??

"Lek lu sap kok lu"

Ni tegar?? Hahaha... Sorila... Tak tegar lagi... Aku ada kenai sorang pak cik ni... Lagi tegar dari abang kat atas ni.... Haa.... Tak main la isap banyak-banyak camtu... 

Nak kenai pakcik tu klik [Readmore]


Hahaha... Amacam? Korang bole ke? Ahaksss...

p/s : merokok membahayakan kesihatan... Dari segi fizikal atau mental... Ahaksss...

{ 5 comments... read them below or add one }

Firdaus said...

dahsyat der.. huhu ;)

mykhalis said...

rumah orang gile ke nie??

hottest entry di blog khalis :
Lelaki gila seks disimbah air panas

Tips ngorat on9 dan terus kahwin

NuR 'aQiLaH said...

boikot perokok!!

jom karok. haish mmg aku nak hiburan betol ;p

azharr said...

depa buat penaya orang tua tu...orang tua ni bukan yg nyanyi lagu amy search kan....haha

Saiful Nazmi said...

firdaus : haaiihh!! dasyat btul laa...huhuh

khalis : mungkin kot... huhuhu

aqilah : nak karok lagu pa? cepat2 request... huhu

azharr : haa... lagu amy search pun dia nyanyi... hahaha...

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!