-->
Perbezaan 3 Jenis Blogger....

Perbezaan 3 Jenis Blogger....

Assalamualaikum semua... Huhuhuhu...

Hohohoho... Akhirnya, setelah bertapa selama 24 jam, aku berjaya gak cari idea untuk update blog aku... Hahaha... Itupun setelah penat berjalan atau blogwalking di laman blogger-blogger lain... Huhuhuhuh... Hari ni aku nak cita sikit pandangan aku atau pendapat aku terhadap dunia blogger ni... Setelah aku menceburi bidang ni selama 3 bulan, aku dapat faham dengan ragam-ragam blogger kita ni dan hasil atas pemerhatian dan hipotesis aku (koya bijak) , aku dapat klasifikasikan blogger kepada tiga jenis.... Iaitu...

BLOGGER OTAI


Ada kena mengena tak ini celita?? Huh!




Otai! Atau bahasa mudah orang paham ialah berpengelaman... Blogger yang tersenarai dalam jenis ni ialah blogger yang telah lama berkecimpung dalam dunia blogger ni... Bab-bab trafik, seo, nuffnang, buat blog bagi cantik, Haaaa... Serah kat diorang beb... Kompem diorang bole buat punya... Huhuhu... Lagi satu, diorang ni tak lokek ilmu... Bila kita yang baru belajar ni mintak tolong, kalau diorang tolong tu memang betul la diorang tu blogger otai.....Kalau yang buat-buat tak nampak tu... Hmmm... Lu dengan blog lu gi mampos!!


BLOGGER NEWBIE


Bang, tolong saya budak baru belajar...




Haa.... Yang ni golongan gua beb... Hehehe... Budak baru belajar... Lebih senang cite orang yang baru berkecimpung dengan dunia blogger ni... Macam aku ni... Baru 3 bulan...Golongan aku macam aku ni jenis try untuk tingkatkan blog masing-masing dengan merujuk pakar a.k.a otai... Belajar sikit-sikit lama-lama jadi pandai jugak kan? So, aku harap otai kat luar sana tolongla insan seperti kami ni yang sentiasa menagih ilmu daripada korang semua... Tak kisahla even just a word... Peace!!


BLOGGER PETAI


Selonggok RM5!


Bila sebut pasal ni aku jadi angin satu badan... Mood bertukar jadi macam hulk hogan! Tau apa itu blogger petai?? Blogger yang rasa diorang otai, trafik berjuta-juta, pageview berduyun-duyun, dan iklan beratur-atur kat blog diorang... Aku tak kisah semua tu, tapi, kalau dah sampai kita mintak tolong sikit pun tak boleh, pekajadahnya otai camtu... Yang dia layan, blogger-blogger taraf dia je... "Sorry dik yer, abang tak nampak la blogger yang cikai-cikai ni"... Waklu!!! Der, dulu ko macam kita orang jugak der... Ko jangan belagak... Takde newbie takdenye ko popular sekarang... Ingat tuh! Pastu ada satu golongan ni lagi... Kaki kipasla, kaki aircondla... Waklu!! Der, korang kipas banyak-banyak pun takdenye dia ni gi lawat blog korang... Keje dia gelak-gelak je tengok korang kipas dia... Hahaha... Pastu yang kesian... Dalam komen tu pun dia tak balas... Hahaha... Ada pantun untuk korang... Kipas cap udang, kipas cap ikan, korang memang..... MEMALUKAN!!!

Itu saja luahan perasaan hari ni... Hehehe... Sorry jenis yang last tu aku agak emotikon sebab tak boleh tengok orang-orang macam ni...(koya hebat sangat)... Thanks... Fuhhh!! Lega...



p/s : Tiadan kaitan yang hidup dan yang mati... Yang tengah popular pun tak ada kaitan... Ahaksss...

14 Responses to "Perbezaan 3 Jenis Blogger...."

  1. rasa2 khalis yang mana ek?huuuu..nak taunie..masuk team petai tak??

    latest entry di blog khalis : 18sx baju yang tak sesuai dengan pemakainya

    ReplyDelete
  2. khalis : kawe tak tahu nak royak... huhuhu

    ReplyDelete
  3. gua rasa gua yang ketiga tu la... hahaha...

    sabo geng... biasa la tu... ragam orang lain2.... tak sama geng.. hehe

    ReplyDelete
  4. We should respect people who leave comments and reply back and also visit other people's blog as well.

    www.nava-k.com

    ReplyDelete
  5. nava : oh yeah! :)

    cekodok : yela... tak sam kan... just liahan hati je ni... huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. hahahaa.aku lg newb dari ko la maknenye.aku x sampai satu bulan lagi..baru buat kenduri potong jambul..hahah

    ReplyDelete
  7. tak de kaitan yer..saja je taip heee....saiful cr akk kat blog contest yer blog puanbee tk dapat beroperasi huhu...

    ReplyDelete
  8. akak bukan blogger otai..dan bukan jugak newbie..tapi akak suka makan petai..heee..

    ReplyDelete
  9. sape la blogger yg cakap mcm tu ek..blogger cikai2??ish..apo punyo manusio la..dok comel sgguh duk royak lagu tu..sabo ye saiful..k.mimi pun pernah alami benda yg sama masa mula2 bkak blog tahun lepas..

    ReplyDelete
  10. sy no 4 kot. erkk~
    *larikkkk*

    ReplyDelete
  11. akak k-poh : memang sedap sambal petai! huhuhu

    mrs sabri : ye kak.. tengah sabo ni... thanks ek akak mimi..

    sil4h : aku nak kejar ko!!

    ReplyDelete
  12. eleh mcm dapat. hahaha
    gua lari mcm halilintar.........ke?
    T___T

    ReplyDelete
  13. betul2.. mcm aq bloger baru lg..emm.. mcm2 la jenis bloger..

    ReplyDelete
  14. takpenyer der..merangkak2 dulu..nanti jd otai jgn lupa diri plaks ek..

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel