-->
"Segmen Bersama Puan.Bee.Com"

"Segmen Bersama Puan.Bee.Com"

(Pesanan : Sila tutup mata jika anda tak nak peluang keemasan ini)

SILA BACA DENGAN NADA PENYAMPAI BERITA

Tenet teeet tenet teeetttt!! 

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Segmen Bersama PuanBee.com... Begitulah tajuk berita utama tengah malam ini...  Seorang blogger sepenuh masa ditemui tengah membuat satu segmen di laman blognya. Menurut jurucakap media, suspek yang bernama PuanBee disyaki sedang mencari blog-blog yang ingin direviewnya memandangkan beliau adalah blogger sepenuh masa.. Katanya lagi, anda dikehendaki memasang banner ini di post dan di side bar anda untuk melengkapkan syarat-syarat segmen ini... 




Temubual bersama mangsa yang direview berkata "saya tak suka dia review sebab dia kata blog saya lembab, berat, hudoh" dan seorang lagi mangsa berkata "saya suka PuanBee.. Dia melengkapkan hidup saya dan blog saya selepas direview... Terima kasih PuanBee!!!" 

Reaksi sinis yang kami terima daripada PuanBee.. "PuanBee berhak menyentuh apa-apa sahaja yang bee rasa perlu diperbetulkan dalam korang... Kalau korang tak setuju, baik jangan demi kesejahteraan bersama"

Sekian sahaja berita kami... Selamat Malam...


p/s : Suprise!!! (First ayat yang saya nak akak tulis kat review saya nanti... Hehehe... Kalau bole... hehehe)

4 Responses to ""Segmen Bersama Puan.Bee.Com""

  1. haaa ok , nanti akk buat kan yer...tunguu turun ...kelakar erk mu..

    ReplyDelete
  2. eh. join juger yer.. nantikan komen dari kak bee same2 eh. hehehe...

    ReplyDelete
  3. kih kih geng ku ada disini rupanyer..tengah menilai nih...

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel