-->
Bila Mak "Anon" Serang Blog!

Bila Mak "Anon" Serang Blog!

Assalamulaikum semua... Haaa... Watpe tu? Oooo... Lupa... Malam Jumaat... Lupa lak? Huhuhuhu... Harap-harap ada jugakla orang baca entri aku ni....

Entri kali ni lebih kepada luahan hati yang suci lagi tulus beserta murni... Huhuhu... Ayat pancing ni... Sebenarnya baru kejap tadi aku diserang anon mana ntah yang tak puas hati dengan blog aku... Eh? Tak tawu apa itu anon? Ala... Anonymous... Yang suka komen blog orang secara pengecut tu... Hahaha... Komen nak berani je, tapi tak nak pulak tinggal link... Kalau tak bole aku nak 'kenal-kenal' ... Huhuhuhu...



Haaa... Tu... Tu... Yang dalam kotak tu... Aish... Tak paham la... Dalam dunia blogger pun ada orang yang busuk ketiak, hati, telinga, mata, mulut, tangan dan telinga macam kat atas tu... Apala... Bagila sesekali blogger baru macam aku ni nak naik sikit... Tak banyak pun... Huhuhu... Komen dia pun dah tau sangat tahap keirian hati dia... Yela... Aku tau, memang blog aku tak bagus pun termasuk aku... Tapi, apa salahnya support membe2 blogger? Tak salah kan? Tak guna duit pun... Huhuhu... Kepada 'Anon' ni... Aku harap... Ko besarkan telur ko sikit dengan letak link ko kat situ... Huhuhu... Kalau lelaki la... Kalau pompuan, nak suruh besarkan ape ek?? Huhuhu... Tak tawu! Tak tawu!

Huhuhu....Aku rasa setakat ni je aku membebel... Nak bagi cukup syarat ja update blog... Idea pun dah kurang ni... Huhuhu... K, bye.....


p/s : jangan jadi seperti anon yang takde telur ni yer... Huhuhu....

10 Responses to "Bila Mak "Anon" Serang Blog!"

  1. hahaha intro agak 18sx di situ! haha..ala anon ni mmg spesis tegar..biar la dia dgn labu labunya..tu tandanya die jeles tu tu pasal nk komen gak

    ReplyDelete
  2. redha jela kan... :P

    ReplyDelete
  3. cik aish : tula... ape la nak dengki ngan blog yang tak seberapa ni... huhuhu

    cik ayin : sabo jela... kalau tak sabo, dah bako blog dia ni... huhuhu

    ReplyDelete
  4. telur pun dah palsu sekarang ni dik...hahaaa...

    ReplyDelete
  5. telor die kecot kot..tu yang tak letak link..haha
    kalau lelaki la..kalau perempuan tak tawu tak tawu bak kate ko =)

    ReplyDelete
  6. kak pah : eh? ke isu telur pulak dia ek? huhuhu

    cinonex : ha'a... btul3... telur masuk dalam... huhuhu...

    storyfromme : tu la... macam2 la sekarang ni... huhuhu

    ReplyDelete
  7. hahahah, pedulikan, janji kite hepy, lg pon suka snggah cni..teruskan perjuangan bro...

    ReplyDelete
  8. cik pak encik puan dato anon ada di mana mana..buat tak tau je..

    ReplyDelete
  9. kalau awk dah ade anon kire dah famous la 2~ kire awk bagi anon 2 berfikir dgn ayt awk tau!! hebaddd!! *thumb up^^*

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel