-->
Trafik Mencanak Naik Dengan Keyword!

Trafik Mencanak Naik Dengan Keyword!

Assalamaulaikum dan salam satu Malaysia!

Malam ni aku nak share dengan korang pencapaian blog aku yang first time aku penah dapat selama berblog ni... Keyword yang aku guna ialah Lisa Surihani Jatuh Tersungkur Di ABPBH 2010... Huhuhu... Ni entri bukan nak membangga diri tapi just nak berkongsi dengan korang rasa kegembiraan aku... Huhuhu... Even sekarang dah lama tak dapat BE, tapi benda ni lah sebagai pengubat penat berblog ni (ceewaah... ayat nak poyo.. huhuhu..)


Haa... Amacam? Tingi tak? Setakat pukul 10 malam tadi, ada lebih kurang 500 pelawat yang datang kat blog aku... Alhamdulillah... Time kasih la semua yang datang melawat ke teratak aku yang buruk lagi busuk ni... Huhuhu...


Kat atas ni adalah antara keyword-keyword yang menyebabkan pelawat datang ke blog aku... Huhuhu... Best la... Harap-harap setiap harila macam ni... Huhuhuhu...




Yang aku paling bangga ialah aku adalah antara top 10 dalam senarai post dalam innit... Huhuhu.... Yang anak panah tu...Huhuhu... Thanks sekali lagi ek, kepada yang sudi melawat blog aku... Thanks... Cayang kamu ketat-ketat~~ huhuhu...


p/s : harap-harap nuffnang nampak ini semua... huhuhuh....

17 Responses to "Trafik Mencanak Naik Dengan Keyword!"

  1. tahniah bro..bnyak nama awek aku si lisa surihani je naik tu..haha..

    ReplyDelete
  2. huh mmg lah,sbb tu jugak lah aku terbayang2 muka hantu tu.arrrggghhhhhh tidakkkkk!

    ReplyDelete
  3. hahha lisa jadi mangsa kerakusan keywordmu..hahaha..bagus2...leh try nih..nak buat fasha sandha jatuh longkang lak..agak2 mencanak tak trafic?

    ReplyDelete
  4. sabree : hehehe... bg hot sikit dia... huhuhu

    pneumedic : thanks bro? lama tak nampak skang ni?

    ronaldmohoni : thanks bro!

    safura : cute kan muka lisa pas jatuh? huhuhuh

    cik aish : ok gak? keyword hangat tuh... huhuhu

    ReplyDelete
  5. nama lisa surihani ni memang menguntungkan yer

    ReplyDelete
  6. eh gmbar post aku pun ade kt dlm tu
    hehe

    ReplyDelete
  7. memang ramai peminat lisa & memang pandai engko main keyword

    ReplyDelete
  8. li li lisa surihani.....bla2..kerinchi highway

    ReplyDelete
  9. emm boleh cuba wat entri tentang lisa surihani's perfume sure meletop ni hehe

    ReplyDelete
  10. keyword ni payah sikit nk mengena bila kena memang best lah

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel