Bila Shah Jazle & Kamal Adli jadi tua!

Posted by sayanakhiburan on 18 April 2011

Hahaha....

Malam ni aku nak gelak banyak-banyak.... Sebab apa? Sebab malam ni aku tengok ceqhita Gemilang kat TV3... Huhuhuhu... 


Lawak siot episod akhir cite ni... Hahaha... Sebenaqnya takdak apa yang lawak tentang dia punya jalan cita... Rasa bangga dengan profesion guru tu adala... Tapi, yang buatkan aku lawak sampai nak pecah perut ni sebab tengok kat ending cite ni... Huhuhu... Bila Gemilang di era 2011... Tak tahan tengok Cikgu Saifullah (Shah Jazle), Cikgu Umar (Kamal Adli) dan Cikgu Asmah ( Tiz Zaqyah) jadi tua... Huhuhuhu... Berbeza langsung muka diorang bila dah tua....

Hahaha... Korang bayangkan muka hensem Shah Jazle bertukar jadi tak hensem bila dah tua... Huhuhuu... Lawak-lawak... Tapi, apa-apa pun, semua pelakon melakonkan watak diorang dengan baik... Gemilang merupakan sebuah kisah benar yang menceritakan tentang perjuangan seorang anak jati yang harus diberi pujian... Gemilang merupakan satu lagi drama keluaran TV3  yang berjaya mencetuskan fenomena baru dan mencatat kejayaan di mata penonton... Keep it up TV3!

p/s : Entri bukan nak kondem, tapi just nak joking-joking n nak noty-noty sikit... I'm Sorry! Huhuhuhu....

{ 1 comments... read them below or add one }

kiz said...

huhu sukanye die....

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!