-->
Cara Nak Update Status Facebook via Blackberry

Cara Nak Update Status Facebook via Blackberry

Assalamualaikum semua!

Apa khabaq? Huhuhu... Malam ni aku nak ajak korang yang mana tak tawu lagi cara nak update status Facebook korang via Blackberry... Apa? Kena ada blackberry? Tak payah... Hahaha... Ni baik punya apps dekat Facebook... Tak ramai lagi yang tau... Korang tak paham? Ish... Tengok dulu bawah ni... Hmmm...


Haa... Tengok kat atas tu... Yang dalam kotak tu... Aku takde Blackberry pun.. Tapi aku berangan nak pakai handphone tu... So, aku buatla... Huhuhuu... Korang tengok komen tu ada berapa... Semua puji2 aku ada Blackberry... Hahaha... So, korang nak buat gak? Macam mana? Korang tekan link ni... Pastu korang klik continue and allow ja... Pastu korang taipla status yang korang inginkan dan pilih nak via iPhone pun bole... Huhuhu... K, la... Selamat mencuba!!

p/s : Entah bila la aku nak pakai Blackberry ni.... Hmmm....

3 Responses to "Cara Nak Update Status Facebook via Blackberry"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel