Video Isteri Kucing Berleter Kepada Suaminya! Hahaha!

Posted by sayanakhiburan on 19 April 2011

Assalamualaikum semua!

Apa khabaq blogger-blogger sekalian? Huhuhu... Dah makan? Kalau tak makan gi, jom la pekena char kotiaw ngan aku... Huhuhu... Sebelum pi pekena, aku nak kongsi dengan hampa satu video ni... Hahaha... Lebih lawak dari Usop Wilcha lagi... Huhuhu...



Video ni pasal sepasang kapel or suami isteri kucing ni tengah gaduh pasal hal rumah tangga... Huhuhu... Siap ada dialog lagi (dialog disediakan kepada sesape yang tak faham bahasa kucing... Huhuhu)... Yang lawaknya, si pakwe or suami kucing ni diam and patuh ja cakap bini dia... ahahaha...

Tak percaya? Asyik tak caya je kan kan korang? Haaa... Jom tengok seniri... Huuuuhhh!


p/s : Sedangkan lidah, pasti tergigit... (Tak terkecuali kepada sekalian kucing di dunia gak tau...)

{ 3 comments... read them below or add one }

miradyana said...

haha..tak ingat dah bape kali tgok video ni..hihi

Ct Aja said...

hehehe... kucing de mslh rmhtngga ye....

sherah said...

hahahaha...lawak gila..binatang pon pntingkan english education..hehe
maila tgk..psai kucing gak..haha..http://merentasiman.blogspot.com/2011/04/kucing-dan-tikus-dah-berjabat-tangan.html

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!