-->
Pengadil Nafikan Kemenangan Arsenal

Pengadil Nafikan Kemenangan Arsenal

Pengadil! Fuck off!

Itulah yang dapat aku describe tentang perlawanan ARSENAL vs LIVERPOOL... Dahla bagi freekick last minit, pastu tiba-tiba penalti... Aku cukup hangat malam ni... Dah la aku peminat ARSENAL... Punyala melompat gembira lepas VAN PERSIE score gol... Ingatkan nak menang dah... Rupa-rupanya panas tak sampai ke petang... Apala nasib... Dari Champion League lagi pengadil dok dengki kat ARSENAL ni...

Sepatutnya lepas freekick tu dia tiupla wisel... Tapi, pengadil yang agak bangang ni tak tiup(dia lupa cara tiup kot) dia boleh plak bagi penalti kat LIVERPOOL... Hangat betoi aku malam ni... Ahhhhhhhhhhhh... Kenapala pengadil yang bangang ja jaga perlawanan ARSENAL... Bagila yang educated sikit...

Dahla... Malas aku... Tak berbaloi aku gi tengok... Dah la Real ngan Barca pun seri... Pastu score penalti gak... K,la... Nak tdo sambil buang baju... Sebab paaaaannnnnnnnnaaaaaaaassssssssssssss!!! Bye!

p/s : Macam-macam la bola ni... Macam drama plak aku tengok.... Langsi!!

4 Responses to "Pengadil Nafikan Kemenangan Arsenal"

  1. memang tension betul ngan keputusan pagi ini, sama le happy sangat bile persie scored tapi lagi tension ngan si eboue, penalti tak sepatutnya, masa tambahan 8 minit aja apasal sampai lebih 10 minit

    ReplyDelete
  2. sharinginfoz : tu la pasal.. pengadil bangang sangat...

    ReplyDelete
  3. pengadil juga disalahkan hihihii.....tapi game mmg best

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel