-->
Pengakuan : Aku sayang isteri orang

Pengakuan : Aku sayang isteri orang

Mintak maaf kalau entri ni agak keterlaluan dan tak sepatutnya aku post kan... Tapi inilah realiti dan natijahnya... Aku sedang Menyayangi dan Merindui Isteri Orang.... Aku tau pasti ada blogger yang akan hentam aku sebab aku ada hubungan dengan isteri orang tapi, inilah yang aku patut akui... Aku tak dapat lari lagi dari menyayangi dia...Umur dia lebih tua dari aku... Tapi aku itu bukan penghalang untuk kasih sayang mekar antara kami...

Gambar Hiasan


Yap... Aku akui... Dia banyak bagi duit kat aku... Tu salah satu faktor aku sayang dia... Nak harapkan awek aku? Mana nak tolong aku... Apa yang aku mintak mestila tolong... Maklumla... Wanita berkerjaya... Kadang-kadang aku malu gak keluar ngan dia... Sebab asyik keluar duit dia je... Yang aku? Usung troli market je keje...

Pasal laki dia? Laki dia tau kot aku keluar dengan bini dia... Tapi, dia tak endahkan... Tak taula kenapa... Kalau laki dia tak kisah, aku lagi la tak kisah... Hahaha... Sampai sekarang aku masih berhubungan dengan isteri orang... Aku rindu sangat sebab dah lama aku tak jumpa dia... Yela... Aku kat Kluang.... Dia kat Kedah... Macam mana aku nak jumpa... Hmmm...

Bulan 6 ni aku nak jumpa dia... Aku nak keluar puas-puas dengan dia.... Aku nak cakap kat dia...

"Mak, Epul rindu mak... Sayang mak"


Huhuhuh... Amacam? Korang dah terkena ke? Kalau korang terkena, buat tak tahu ja taw... Buat-buat bersiul... atau komen camni... Lalalalala~~ Huhuhuhuhu....

p/s : Sayangilah ibu bapa kita sementara diorang masih ada... Ayah dan Ibu... Itulah Permulaan Kita....

20 Responses to "Pengakuan : Aku sayang isteri orang"

  1. eeeeiiii tajuk entry tak nk kalah.

    ReplyDelete
  2. hahaha...dah pecaya sekerat jalan...betuah betoi !

    ReplyDelete
  3. ceh..igtkn bini spe lah yg kne kebas..kurang hasam betoi..heh:D

    ReplyDelete
  4. rara- mestila... huhuhu... best x? terkena tak?

    zezolla : yes! dah terkena! huhuhu

    leeza : huhuhu... tambahkanla asam... huhuhu

    ReplyDelete
  5. cehhh~ seb baek xde depan mate..kalau x,dpt sekeh berdas2 ni..hahaha

    ReplyDelete
  6. errmm.. dah agak dah! dasar anak mak!!!! teehee~ elelelele. manjanya dia. ngee~

    ReplyDelete
  7. ain : tula ... mish them so much!

    hajar : hahaha... mestila... sape tak syg mak dia? huh!

    Ct aja : lalalalalalatttt!!!

    ReplyDelete
  8. haha..igtkn btol pngakuan brani mati...huhuhuhu

    ReplyDelete
  9. kuikuikuikuikuikui buat saspenss jer

    ReplyDelete
  10. wuahh!!!entri yg kreatif..suke bce hehehe~

    ReplyDelete
  11. mai dekat2 sini nak cepuk . huhuh ! terkena ..

    ReplyDelete
  12. ala...baca first dah tahu/..:PP

    ReplyDelete
  13. kurang asam tol hahaha

    ReplyDelete
  14. lalalalalalala............ wat xthu jer.....!!!! hehehehheheheh.....

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel