Pengakuan : Aku sayang isteri orang

Posted by sayanakhiburan on 22 April 2011

Mintak maaf kalau entri ni agak keterlaluan dan tak sepatutnya aku post kan... Tapi inilah realiti dan natijahnya... Aku sedang Menyayangi dan Merindui Isteri Orang.... Aku tau pasti ada blogger yang akan hentam aku sebab aku ada hubungan dengan isteri orang tapi, inilah yang aku patut akui... Aku tak dapat lari lagi dari menyayangi dia...Umur dia lebih tua dari aku... Tapi aku itu bukan penghalang untuk kasih sayang mekar antara kami...

Gambar Hiasan


Yap... Aku akui... Dia banyak bagi duit kat aku... Tu salah satu faktor aku sayang dia... Nak harapkan awek aku? Mana nak tolong aku... Apa yang aku mintak mestila tolong... Maklumla... Wanita berkerjaya... Kadang-kadang aku malu gak keluar ngan dia... Sebab asyik keluar duit dia je... Yang aku? Usung troli market je keje...

Pasal laki dia? Laki dia tau kot aku keluar dengan bini dia... Tapi, dia tak endahkan... Tak taula kenapa... Kalau laki dia tak kisah, aku lagi la tak kisah... Hahaha... Sampai sekarang aku masih berhubungan dengan isteri orang... Aku rindu sangat sebab dah lama aku tak jumpa dia... Yela... Aku kat Kluang.... Dia kat Kedah... Macam mana aku nak jumpa... Hmmm...

Bulan 6 ni aku nak jumpa dia... Aku nak keluar puas-puas dengan dia.... Aku nak cakap kat dia...

"Mak, Epul rindu mak... Sayang mak"


Huhuhuh... Amacam? Korang dah terkena ke? Kalau korang terkena, buat tak tahu ja taw... Buat-buat bersiul... atau komen camni... Lalalalala~~ Huhuhuhuhu....

p/s : Sayangilah ibu bapa kita sementara diorang masih ada... Ayah dan Ibu... Itulah Permulaan Kita....

{ 22 comments... read them below or add one }

rara pinkmafia said...

eeeeiiii tajuk entry tak nk kalah.

zezolla_atin said...

hahaha...dah pecaya sekerat jalan...betuah betoi !

leeza said...

ceh..igtkn bini spe lah yg kne kebas..kurang hasam betoi..heh:D

sayanakhiburan said...

rara- mestila... huhuhu... best x? terkena tak?

zezolla : yes! dah terkena! huhuhu

leeza : huhuhu... tambahkanla asam... huhuhu

cikNinie said...

cehhh~ seb baek xde depan mate..kalau x,dpt sekeh berdas2 ni..hahaha

sayanakhiburan said...

cik ninie : sabo2... huhuhu

Ain Jia Zainudin said...

mmg tgh rindu kt mama n abah yg ad kt putrajaya skg ni . ain kt klntan ,abes final trus nk blik ..

HAJAR hasan said...

errmm.. dah agak dah! dasar anak mak!!!! teehee~ elelelele. manjanya dia. ngee~

Ain Jia Zainudin said...

waa..ain pn rindu kn mama n abah kt putra .ain kt klntn lg .esok bru start final .isk3 :(

Ct Aja said...

laalaaalaaaaaaaaaaa

sayanakhiburan said...

ain : tula ... mish them so much!

hajar : hahaha... mestila... sape tak syg mak dia? huh!

Ct aja : lalalalalalatttt!!!

faralovexx said...

haha..igtkn btol pngakuan brani mati...huhuhuhu

ferra said...

kuikuikuikuikuikui buat saspenss jer

krole said...

wuahh!!!entri yg kreatif..suke bce hehehe~

muhamad hanif said...

gila suspen ..ahah.

atiey azha said...

mai dekat2 sini nak cepuk . huhuh ! terkena ..

Silent said...

ala...baca first dah tahu/..:PP

mirmashi said...

memang terkena la kea =.=

Ayie said...

hahahahaha ngok ngek..

Anonymous said...

kurang asam tol hahaha

Nurul Ain Sakimon said...

lalalalalalala............ wat xthu jer.....!!!! hehehehheheheh.....

yahaya said...

iss ingatkan betul...kasih

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!