-->
G-Shock & Zizan Raja Lawak

G-Shock & Zizan Raja Lawak

"AKU PEMINAT ZIZAN TEGAR!!"


Begitulah ungkapan yang kita sering dengar daripada mulut dari peminat zizan... (padahal aku sorang ja dok jerit macam ni... Huhuhu) Aku memang minat gila la dengan Zizan Raja Lawak ni... Bukan baru-baru ni je tau... Sejak dari dia masuk Raja Lawak musim pertama lagi... Huhuhuu... Dah banyak aku buat entri pasal dia.... Even bole dibilang dengan jari, tapi kalau lebih dari dua, tu dah considered dah banyak kan? Huhuhu... Tak percaya? Korang klik sini dan sini... Haaa...

Entri kali ni aku nak dedahkan rahsia mngenai Zizan... Huhuhu... Korang tengok gambo ni dulu...



Haa... Tengok apa dalam bulatan hijau tu? Mestila jam tangan kan, takkan jam dinding plak kan.... Tapi jam apa? Itulah jam G-Shock yang selalu aku tengok setiap kali persembahan ja, dia mesti pakai.... Macam-macam warna pulak tu... Kalau korang nak tau, jam tu modelnya orang panggil G-Shock GA-110... Haaa... Harganya pulak bila aku search Google dan Mudah.my, yang used item pun dah atas RM500 ++...

Wuishhh... Dasyat gila la sapa pakai jam ni... Saspect dan respectla... Jam saja dah sama dengan harga handset aku... Huhuhu... Dan aku dengar rumours yang mengatakan Zizan ni ditaja oleh G-Shock... Huhuhu... Tak tawula betol ke tak kan... Rumoursla katakan... Haaa... Ni aku tunjuk sikit jam yang dipakai oleh Zizan (pelbagai warna)


Cun tak? Nak lagi cun? Tengok bawah ni...



Cun siot!!! Amacam? Nak beli? Kalau korang beli nanti aku pinjam k? huhuhuh... K, la... Beredar dulu... Adios! Ahakksss!!

15 Responses to "G-Shock & Zizan Raja Lawak"

  1. yang tiruan nye ade jual kat fesbuk rm45,.ade mcm2 warna,. made in china gred AAA,.. tapi tak minat jam mcm ni,..
    sebab aku minat edifice lagie,.

    ReplyDelete
  2. jam nie mahal tapi tahan lasak
    buat apa2 aktiviti pon x dea hallah

    ReplyDelete
  3. chanteknye kaler2... wuu~ teringin nak pakai tu...

    ReplyDelete
  4. zizan terhebat ! ouhh g shock ! i loikee .

    ReplyDelete
  5. antara g-shock yang termahal dalam list g-shock

    ReplyDelete
  6. mak aih . kalau cenggitu reganya .. takpa laaa . tak payah pakai jam mahal macam tu ..

    ReplyDelete
  7. JUMPA AKAK DI DATARN MERDEKA TODAY ADA BIG EVENT

    ReplyDelete
  8. thanks suma sebab sudi komen... huhuhu... jangan lupa undi jozan tau... huhuhu

    ReplyDelete
  9. wia.... cantek gile. kne tguu 10tahun baru cukup 5ratus ni. kih3

    ReplyDelete
  10. every week pun saya tggu jam dia..hehe
    nk dpt 1 pun menangis dulu
    2 pun x tentu dpt beli.hehe

    seriusly nice

    ReplyDelete
  11. wahhh...cantek2 la....terutama warna putih tu..mmg cntik giler.... :)

    ReplyDelete
  12. kaler purple ni terbaek!!!

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel