Cabaran Malam Jumaat!

Posted by sayanakhiburan on 21 April 2011

Assalamualaikum!

Huhuhuu... Baca entri pun dah nak tergolak... Aipp!! Jangan nak membongakk!! Jangan pikir lebih-lebih ok... Huhuhu... Dulu penah sekali buat entri pasal malam jumaat ni... Nak baca? Klik sini..



Apa yang aku nak kupas malam ni ialah......

"KENAPA BLOGGER JARANG BLOGWALKING PADA MALAM JUMAAT?"


Huhuhuhu... Ada jawapannya? Jom ikuti wartawan Saiful Jumaat membongkar misteri ini...

Blogger Soleh


"Malam-malam Jumaat ni kita kena hormat sikit... Perbanyakkan amal ibadah sikit... Asyik-asyik blogwalking ja keje... Try ubah sikit diri kita ni..Ye? Ye? Insan yang cemerlang ye2? Harus bertindak menanamkan sifat ini ye2? Agar hidup kita dirahmati Allah S.W.T"

Blogger Takut




"Saya tak bole blogwalking malam ni... Takut... Ada...... Han... Han... Hantu..... (padahal takde kena mengena pun dunia blogger dengan hantu)

Blogger "Sibuk"




"Malam ni aku kena "kerja" overtime la... Takde masala nak blogwalking... "Kerja" harusla diutamakan... Bak kata Balas Maharaja Lawak, kalau aku tak kerja sapa nak "bayar bil air rumah yang tertunggak"? So, anak bini haruslah diutamakan...


Begitulah antara pendapat-pendapat blogger yang sempat aku interview... korang ada pendapat? nak hentam? Huhuhuhu... Apa lagi... Jom hentam aku kat bawah ni... huhuhuh... Adios!!


p/s : Sekadar hiburan... Dont take it seriously...(amboih... ber"english" education pulok awok kat sini... uhuhuhu

{ 5 comments... read them below or add one }

Pendekar Laut said...

goooddd point!!

kiz said...

malam jumaat malam keliwon..huhu...

Ronaldmohoni said...

betul juga

Arpiiz said...

saya tak kisah malam bila pun nak blogwalk, asalkan tak penat..hehe

nurhamizatulzullraooh said...

xksah la ari apa2 pun yg pting wat 1pkara yg baik utk ari 2..bknnya wat pkara yg xelok@xsnonoh selg ia baik,xmmdaratkn diri@org lain wat la ikut kmampu'n jgn paksa diri

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!