-->
Aku jadi jiwang bila dengar lagu ni!

Aku jadi jiwang bila dengar lagu ni!

Uwaaa.... Uwaaa...

Teringat kat dia.... Malam-malam ni la nak ingat kat dia pun... Time sunyi sepi camni... Mula la nak sedih... Tambah-tambah bila tetiba ja aku terjumpa lagu ni kat handphone aku... Lagu Menyesal yang dinyanyikan dengan sedapnya oleh Ressa Herlambang.... Dengaq-dengaq rasa nak nangis pun ada... Teringat kisah-kisah lama... Hmm... Korang layan la dulu lagu bawah ni... Aku nak pi nangis sat... Uwaaa.....


p/s : teringin nak hepy macam dulu... with her....

12 Responses to "Aku jadi jiwang bila dengar lagu ni!"

  1. sabaq byk2..sy pun nak hepi jugak mcm dlu2...hu~~
    tp xpa, life must go on k..chayo2x~ =)

    ReplyDelete
  2. sayanakhiburan! sedih jugak T_T
    jom berhibur..huuu

    ReplyDelete
  3. huuui..sy memang suker lgu niy..^_^..
    penah nages dga lgu..tp sekarang alhamdulillah dh okeeey..jom nanges lg..^_^..

    apew2 pown, ade hikmah disebalik yg terjadi...

    ReplyDelete
  4. haahaha..
    lagu ni serius jiwang beb.. :)

    ReplyDelete
  5. sapa yg nak sedih2? semua nak hepi, hoho ;)

    tak pe2, kite pon dah pernah rasa sakit, nak hepi macam dulu2 gak, tapi, kena teruskan hidup gak kan,

    ReplyDelete
  6. mmg jiwang lah..:D

    ReplyDelete
  7. baru pagi td tguk Ressa ni nyanyi life kat tv9 kopi o..best..baru tercari2 jumpa kat sini..

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel