Aku jadi jiwang bila dengar lagu ni!

Posted by sayanakhiburan on 03 June 2011

Uwaaa.... Uwaaa...

Teringat kat dia.... Malam-malam ni la nak ingat kat dia pun... Time sunyi sepi camni... Mula la nak sedih... Tambah-tambah bila tetiba ja aku terjumpa lagu ni kat handphone aku... Lagu Menyesal yang dinyanyikan dengan sedapnya oleh Ressa Herlambang.... Dengaq-dengaq rasa nak nangis pun ada... Teringat kisah-kisah lama... Hmm... Korang layan la dulu lagu bawah ni... Aku nak pi nangis sat... Uwaaa.....


p/s : teringin nak hepy macam dulu... with her....

{ 12 comments... read them below or add one }

ikha said...

sabaq byk2..sy pun nak hepi jugak mcm dlu2...hu~~
tp xpa, life must go on k..chayo2x~ =)

NuR 'aQiLaH said...

sayanakhiburan! sedih jugak T_T
jom berhibur..huuu

♥Aien Najwa♥ said...

huuui..sy memang suker lgu niy..^_^..
penah nages dga lgu..tp sekarang alhamdulillah dh okeeey..jom nanges lg..^_^..

apew2 pown, ade hikmah disebalik yg terjadi...

Cikgu Fikri said...

haahaha..
lagu ni serius jiwang beb.. :)

Miecyber said...

Not bad song....

E.coli kebal

kAmi dAn mEreKa said...

sapa yg nak sedih2? semua nak hepi, hoho ;)

tak pe2, kite pon dah pernah rasa sakit, nak hepi macam dulu2 gak, tapi, kena teruskan hidup gak kan,

L.A.A.L.A said...

lagu ni bestttt :D

ABU said...

jiwang seh..hahaha..

missdora said...

mmg jiwang lah..:D

Khairil said...

bestnye menyesal....

nyanyisunyi said...

baru pagi td tguk Ressa ni nyanyi life kat tv9 kopi o..best..baru tercari2 jumpa kat sini..

Anonymous said...

futsal2..haha...

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!