-->
Lagu terhangat hari ni : Kudaku Lari! Peace!!

Lagu terhangat hari ni : Kudaku Lari! Peace!!

Assalamualaikum semua! Apa khabaq?

Harap sihatla semua blogger yer... Ni baru sempat update setelah seharian aku merayau-rayau... Huhuhu... Berkenaan dengan hari kenapa aku gi blog sana sini sebut pasal Kuda ek? Korang dah obses ke dengan binatang tu? Huhuhu... Aku pun rasa berminat gak dengan binatang Kuda ni sebab dengaq kata binatang ni terlalu degil sangat sampai takmau mengaku kalah? Dan aku pun dengaq kata Kuda ni takda langsung sifat nak mintak maaf kat tuan dia a.k.a orang yang tolong dia? Hmmm.... Takutla nak bela or nak naik sebab hanya orang yang perfect dan berani ja boleh naik... Huhuhu... Like pendekar maybe? Or panglima maybe?

Huhuhu... Malas aku nak masuk campur... Pesanan aku... Lu cerminla diri sebelum bantai blog orang lain... Hahaha... Apa kata kita layan lagu kat bawah ni... Lagi best! Jom!


p/s : Maaf kalau mengarut... Aku tak seperfect blogger itu...

7 Responses to "Lagu terhangat hari ni : Kudaku Lari! Peace!!"

  1. sabo2...kiter buat derk je. kalo kiter layan kita jadi makin marah.. manusia xde yg perfect...*jgn marah husna noe tssskkk*

    ReplyDelete
  2. husna : tak marah.. entri ni takde kene mengene dengan sapa2... huhuhu.... just me n for my entertaiment... huhu

    ReplyDelete
  3. mmmm, asyik sebut pasal kuda jer..

    tak tau sapa yg betul, sapa yg salah. kita jgn trlibat sama sebar fitnah, sudah la..

    ReplyDelete
  4. kuda2 ku berlari laju...hehhe..=D

    ReplyDelete
  5. cuma boleh senyum je..tengok dari jauh..

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel