-->
Alhamdulillah....

Alhamdulillah....




Hari ni aku gembira sebab earning aku dalam paypal masa aku buat duit dengan iPanelonline dah selamat masuk ke dalam akaun Maybank aku... Mula-mula aku takut gak sebab aku tak penah pun berurusan sengan paypal ni... Tapi, aku beranikan diri jugak... Alhamdulillah... Selamat masuk ke dalam akaun Maybank.... Tak banyak... Nak tau earning aku berapa tengokla sini... 


Ni tinggal nak cashout Nuffnang je lagi... Satu BE dah ME, tinggal la satu lagi yang iPhone 4 Celcom tu... Yang tu dah ME bolehla cashout... Huhuhu.... Tapi, aku nak tanya la kan... Bila sebenarnya waktu yang sesuai nak cashout earning Nuffnang ek? Bole sesape tolong tak? Pliss...

p/s: Alhamdulillah... Syukur....

8 Responses to "Alhamdulillah...."

  1. bila2 pun xpe..tetap kena tunggu sebulan jugak proses die bro..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...rezeki, tahniah....

    ReplyDelete
  3. best! syukur :)


    KINDLY PADA YANG SUDI DAN BAIK HATI PLEASE VOTE amy YA? :D
    Langkah 1 :"LIKE" http://www.facebook.com/pameranpengantin
    Langkah 2 : "LIKE" http://www.facebook.com/photo.php?fbid=228974170463772&set=a.227905127237343.68704.186380094723180&type=1&notif_t=photo_reply&pid=825911&id=186380094723180

    Tq ye cz sudi like,semoga dimurahkan rezeki semurah hati korang klik like untuk kami yang nak kawen ni :)

    ReplyDelete
  4. elok cash hujung bulan .. akk pernah cash hujung bulan dapat cek dalam masa 2 bulan , cash tengah bulan dapat cek dalam masa 3 bulan .. huhu

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel