-->
Entri Aku Kalahkan Entri Ben Ashaari!

Entri Aku Kalahkan Entri Ben Ashaari!

Assalamualaikum semua... Salam 1 blogger!


Apa khabaq korang semua? Macam mana blog? Pasti jem kan korang punya blog sebab 2 hari kebelakangan ni ada event besar... Final Piala FA la, Final Konsert Akademi Fantasia la... Time ni la nak try buat entri SEO.... Huhuhu... Aku pun tak ketinggalan buat entri SEO jugak... Macam Final Piala FA 2011 : Kelantan Vs Terengganu, Siapa Menang? , Kelantan Kalah. Daudsu Dipersalahkan? dan Hazama Juara AF9? Dah tahu dah....

Yang pasal Hazama tak lekat langsung keyword, tapi pasal Daudsu ni memang memberansangkan... Tak caya tengok gambar bawah ni...



Syukur Alhamdulillah... Huhuhu... First time try main entri SEO, mengena jugak akhirnya... Huhuhu... Yang menambah kegembiraan aku lagi bila entri pasal Daudsu aku telah berjaya mengalahkan entri Abg Ben Ashaari dalam search engine Google... Hahaha... Bukan nak belagak, tapi aku terharu dan terkedu... Mana taknya, blogger famous tu deerrr... Entri aku atas dia der... Huhuhu.... Mungkin kejap ja... Sebelum aku dipotong balik, baik aku printscreen.... Huhuhu... Tengokla bawah ni...



Yang dalam kotak merah tu entri aku, yang kotak biru tu entri Ben Ashaari... Huhuhu... Korang semua... Bukan aku nak melawan dengan dia tau... Aku tau, bagai langit dengan bumi... Tapi, aku rasa syok sangat sebab entri blog newbie macam aku ni ada atas dia dengan permainan keyword yang sama... Huhuhu... Kepada Abang Ben Ashaari jangan marah tau... Takde niat nak bandingkan blog kita berdua tau... Blog aku ni picisan ja mana boleh banding dengan dia... Hehehe...

Akhir kata, syok jugak main entri SEO ni... Selain trafik datang mencurah-curah, tapi ia jugak merupakan ilmu yang berguna untuk dipelajari oleh semua blogger... Ok? Thanks sudi baca... Salam...

p/s: Entri ni takde langsung rasa untuk bermegah-megah... Cuma hanya melahirkan rasa kegembiraan yang amat sangat... Huhuhu... Hooray!!

9 Responses to "Entri Aku Kalahkan Entri Ben Ashaari!"

  1. waa... bagus ler tu.. mesti da byk traffic..:D

    ReplyDelete
  2. uish...dasat2..huhu..best la..anyway..congratz..

    jemput join segmen simple saya..huhu..

    SEGMEN SIMPLE: MENU AKU MASA BERDUIT DAN MASA TAK BERDUIT (SENGKEK)..

    ReplyDelete
  3. tahniah saiful..dah pandai main seo tu baguslah.. :)

    ReplyDelete
  4. ceh!! lepas ni, kne ucasp terma kasih kat daudsu. kehkehkeh. :)

    ReplyDelete
  5. wah ..dasat tu,,keyword mengena..aku je xtau pape hehe

    ReplyDelete
  6. bro ada ajarla skit cam mn nak main SEO tue...huhuhu

    ReplyDelete
  7. wah dasyatt...


    ajar sikit mcm mana SEO tu leh??

    nak tukar ke hosting sendiri ? http://angel.exabytes.com.my/idevaffiliate.php?id=3206117

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel