-->
BE Ke-5 Dari Nuffnang | Proton Exora (BM) LR

BE Ke-5 Dari Nuffnang | Proton Exora (BM) LR

Assalamualaikum semua!

Alhamdulillah bole jugak update blog walaupun broadband dah abih limit... Tapi, aku sedih sebab aku dah jarang bole blowalking sebab internet sangat-sangat begitu mendukacitakan lepas abih limit tu... Huhuhu... Namun... (Cewah... Ayat skema karangan SPM) aku begitu bertuah sebab Nuffnang masih memilih blog aku untuk diberikan BE atau Buffered Earning... BE terbaru aku kali ni ialah dari syarikat automobil negara kita iaitu Proton Exora (BM) LR.... Ce tengok gambo bawah ni...


Haa... Yang dalam kotak merah tu... So, terima kasih Nuffnang dan anda semua yang sudi singgah di blog picisan aku ni... Dan, sebagai kesimpulan, aku nak gitau korang, aku punya teori ni memang betul-betul menjadi untuk mendapatkan BE... Setakat ni, dah 3 BE, Nuffnang bagi lepas aku apply teori ni... Kalau nak tau teori apa, haaa... tekan sini... Okla... Setakat ni ja aku update... K, bye...


p/s: Sayang Nuffnang... Aku akan setia padamu!

2 Responses to "BE Ke-5 Dari Nuffnang | Proton Exora (BM) LR"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel