Tahniah Sepah! Anda Memang Maharaja Lawak!

Posted by sayanakhiburan on 25 June 2011



Akhirnya... Berakhirlah sudah rancangan paling hot aku rasa iaitu Maharaja Lawak... Hari ni merupakan hari yang bertuah dan mengembirakan bagi kumpulan lawak Sepah kerana telah berjaya bergelar Maharaja Lawak selepas menewaskan finalis-finalis lain yang terdiri dari Jozan, Nabil, dan Jambu. 3 jejaka yang digelar Bujang Lapok Moden ni telah berjaya membawa pulang hadiah wang tunai RM350, 000 beserta trofi. Manakala Jozan terpaksa berpuas hati di tempat ke-2.

Aku sebagai fan Jozan dah target dah juara.... Tetapi dengan perfomance Sepah yang konsisten selama 13 minggu ni memang aku puas hati la diorang menang... Aku paling tak tahan tengok Jep Sepah pakai tudung... Hahaha... Benda tu pun dah buat aku gelak... Hahaha... Apa-apa pun... Kepada Jozan, anda memang terbaik di hatiku... Huhuhu... Walaupun tak menang... Gua tetap sokong lu!

Tahniah sekali lagi buat Sepah... Harap korang jangan berpecah dan kekalkan lawak melayu korang sampai bila-bila! Peace yaw!!


p/s : Manisnya kurma ini..... Huhuhuhu...

{ 1 comments... read them below or add one }

Wadi AR said...

betol tu bro. aku fan tetap sepah kot :D

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!