Nabil Paling Untung Dalam Maharaja Lawak...

Posted by sayanakhiburan on 25 June 2011



Assalamualaikum... Salam 1 blogger!!

Huhuhu... Ni aku nak cerita pasal Maharaja Lawak  lagi ni.... Hehehe... Bukan pasal nak main entri SEO tapi memang saja-saja nak cerita... Korang setuju tak yang aku kata Nabil paling beruntung dalam Maharaja Lawak?

Yela... Mana taknya... Hadiah duit tunai yang dia menang tu tak dikongsi dengan sesape pun... RM150, 000 hanya untuk dia sorang je... Macam mana dengan Sepah? Even dapat RM 350, 000, tapi diorang kena bahagi 3... Cer korang bahagi 3 duit tu dapat  berapa? Baru RM 116 000 kan? Sama jugak dengan Jozan... Kalau dibahagikan duit diorang tu tetap tak dapat potong duit yang nabil dapat... Huhuhu....

Walaupun Nabil dapat tempat ke-3, tapi dia masih yang paling beruntung dalam rancangan tu... Huhuhu... Untung-untung.... Hehehe... Tuah Ayam nampak di kaki, tuah manusia? macam Nabil la.... Hahahaha....


p/s : Apa-apa pun, Jozan tetap di hati... Heheheh....

{ 1 comments... read them below or add one }

kiz said...

tapi aku tetap cakap Nabil best..haha..sebab dia buat lawak sorang2..bukan senang..haha...ekau ni pasal duit cepat je kan..

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!