-->
Blog Aku Diterjah Orang!!!

Blog Aku Diterjah Orang!!!

Assalamualaikum semua... Hehehe...




Semua dah makan? Harap-harap semua blogger dah makan dan membuncit macam aku... Hahaha... Baru pas makan ni... Dalam dok makan tadi teringat yang semalam blog aku diterjah orang... Terus ada idea nak update aku punya blog... Hehehe... Nak tau sapa yang terjah blog aku?? Sapa lagi kalau bukan otai akak sorang kita ni...




"PUANBEE.COM"




Aku rasa korang kenal kan dengan otai sorang ni... Macam mana dia boleh terjah aku? Hahaha... Aku masuk segmen yang dianjurkan beliau iaitu "Segmen Bersama PuanBee.Com"... Segmen ni membolehkan kita diterjah atau direview oleh PuanBee... Nak tau apa masalah blog korang, joinla segmen ni sebab PuanBee akan gitau tegur apa masalah blog korang... Tapi yang nak join tu pastikan mempunyai semangat sabar yang kuat dan rela ditegur... Hahahaha... Gua dah try beb... Nampak sangat gua berani... (up diri sendiri... Hahahah)


Apa-apa pun aku terima ja apa yang orang tegur sebab ni pun untuk kebaikan blog aku untuk maju.... Hehehe... Yela... Otai kot yang bagi pandangan... Haa... Nak tau apa yang dia review or kata pasal aku punya blog? Haa... Tengok kat sini... Segmen Puanbee : Review Blog Saiful Nazmi... Chow sin chi!!!




p/s : thanks ek sebab beri tunjuk ajar... Trimas Puanbee!!




1 Response to "Blog Aku Diterjah Orang!!!"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel