-->
Selamat Tinggal Heartbeat... Welcome iPanelonline!!!

Selamat Tinggal Heartbeat... Welcome iPanelonline!!!

Assalamualaikum bloggers semua... 


Semua sihat ka? Hahaha... Aku sedih dalam kegembiraan.. Sebab apa? Sebab aku nak tinggalkan salah satu income aku... Penat dah klik-klik... Aku klik yang orang punya, diorang tak klik aku punya... Hampeh tol... Tapi, dalam sedih tu ada berita gembira... Aku dapat tau ada cara nak dapat income baru.. Heehheehe... Setakat 2-3 hari ni, aku dah dapat RM10 dah melalui income baru aku ni... Macam mana aku dapat income tu? Dengan ipanelonline la... Hehehe... Setakat ni aku baru dapat 1000 lebih mata dari ipanelonline yang bersamaan RM10... Sape nak bagi bai... hehehe... Cara mudah, tak perlu trafik tinggi-tinggi... Tak payah nak klik-klik... Just jawab survey... Satu survey dalam minimum dah dapat RM3... Hahaha... Waa gumbira ini hali... Tapi tak nak cash out dulu... Nak tunggu lama-lama sikit... Cash out sekali dengan nuffnang... Barula iphone 4 menanti... Huhuhuhu...


Apa?? Korang nak jugak?? Kalau korang nak rujukla entri ni... Buat Duit Tanpa Tingkat Trafik... Korang mesti tak menyesal punyala... 



p/s : teruja nak dapat income... Ahaksss...

12 Responses to "Selamat Tinggal Heartbeat... Welcome iPanelonline!!!"

  1. heee rajin sungguh HB tu memang lah kita penat klik2 org tk balas atau HB yg tak kasi sebenarnya ..

    ReplyDelete
  2. cara buat site map

    http://maribinablog.blogspot.com/2010/07/site-map.html

    label tu just ambil di design > add a gadjet > label

    then setiap kali nak pot tu tengok di bahagian bawah sekali ada ruangan untuk label , taip lah label mengikut kategori , misalnya nuffnang untuk cerita nuffnang je. . personal untuk kisah peribadia ,,jgn semua post di letakkan bawah label yg sama ..heee


    tak faham tanya je tau ! akk tk kisah hee..

    ReplyDelete
  3. dah cuba . tapi survey cepat sgt jeda .

    ReplyDelete
  4. cik ubi : sebab mungkin survey tu tak sesuai dengan umur or pekerjaan cik ubi... Haaa

    ReplyDelete
  5. cam best jer bro...Nak try gak la...

    ReplyDelete
  6. akak pun rasanya kecewa dgn hb..mcm menipu pun ada..15 hribulan ada dua klik..tapi bila bukak pulak malam tu,klik yang dua tu dah x ada..jadi 0..huhu dan skarang akak pun dah join ipanelonline..

    ReplyDelete
  7. join je ipanelonline ni... sebab tak rugi apa-apa pun... lagipun just jawab survey dalam berapa minit ja... dah dapat rm3...

    ReplyDelete
  8. sALAM..huhu bnyknya sumbr pndptn.

    WAH ! DH BNYk eh nuffnang nk cashout ?

    ReplyDelete
  9. Blog walking :D

    jangn lupa mampir ke http://bontok.blogspot.com

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel