-->
Facebook Aku Kena Hack!!!

Facebook Aku Kena Hack!!!

Bangang + bengang + bongok + bongek + bunguks = TENSION!!!

Itulah formula kimia yang dapat mendescribekan keadaan aku sekarang ni... Di mana dengan erti kata lain...

"FACEBOOK AKU KENA HACK"


Entah sapala yang dok hacking Facebook  aku ni... Apa yang dia nak pun aku tak tau... Nak kata ada akaun bank aku kat Facebook takdak plak... Nak kata aku simpan duit dalam Facebook tak penah jugak... Tapi, tetiba aku tersedar yang rupa-rupanya aku ada duit kat Facebook aku ni rupa-rupanya... Aku ada 1 Million woo!! Tapi dalam game Poker la... Haram jadah tul... Lepas aku tukar reset balik password aku kat Facebook tadi, check kat Poker punya game, tetibe tinggal 0 je chip aku... Hampeh tul! Dahla aku simpan punyala lama nak sampai ke tahap tu... Langsi betul!

Bukan aku sorang je kena benda ni... Ramai bebudak rumah aku dah kena hack kat Facebook ni... (Semua penduduk rumah aku kaki Poker dalam Facebook... Harap maklum).. Hmm.. Rasa macam nak deactive je Facebook aku ni pas apa yang terjadi tapi macam mana plak aku nak kontek membe aku nanti?? Kepada sesape yang kenal budak bawah ni yang hack aku punya Facebook gitau aku?? Aku bagi reward!!




Hmm.. Ada tak tips yang boleh elakkan Facebook kita daripada di hack?? Kalau ada tolongla gitau aku...

Tolong ek?? Plissssss!!!


p/s : Hidup umpama tak bermakna bila tengok chip Poker aku kat Facebook....

11 Responses to "Facebook Aku Kena Hack!!!"

  1. urmm..fb abg sy pun kena hack...abeh duet poker dia 5 milion..indon punya keje...last2 da boleh bukak balik fb tu..

    ReplyDelete
  2. org femes kn , mmg rmai 'peminat'.. ha3...

    ReplyDelete
  3. hurm tak tahu lah pulak hubby akk en kay tu pun giler poker tu..

    ReplyDelete
  4. hahaha naseb baek hilang chip je....

    ReplyDelete
  5. sempat jgk main poker ek?Khalis dulu kene 70m.. biol pale skejap..hehe

    ReplyDelete
  6. cik ayin : abg awak pn kena? yg saya taktaula... indon ka apa ke..

    ziraziz : amboi... perli nampak akak ni...

    Puanbee : ye ke? nak mintak chip sikitla kat dia... hehehe

    mera zati : tu la... kalau hilang gambo yang hensem2 tu, tak ke gila... Hahaha

    myKhalis : banyaknya dapat duit poker, ada tips ke nak dapat duit banyak tu?? Hehehe

    ReplyDelete
  7. nak suruh berenti main poker la tu,

    ReplyDelete
  8. Agak pelik. Facebook bukan senang-senang boleh kena h@Ck melainkan password bocor disebabkan mudah diteka, kena phishing, kena keylog, etc. Kena pula yang hilang duit poker? Texas Hold'em? Aku rasa macam lebih kena glitch daripada h@Ck. But well, what do I know? :) Tukar jelah password baru.

    ReplyDelete
  9. jaga2. ad ke gmbar ensem2? kang dia nk manderem plaks~ hehe

    ReplyDelete
  10. CAMNE NK BUKA FB NI ARRRRRRRRR

    ReplyDelete
  11. Cara Nak Mengelakkan Fb Dihack?Senang
    Gi @edit profile pastu tekan security dan baca serta fahami apa yang korang leh buat ngan sistem security fb tu thx

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel