Gambar Seksi Terbaru Miera Liyana...

Posted by sayanakhiburan on 22 March 2011

Kacak luar, kacak dalam, kacak dengar sini... Huhuhuhu...

Saja nak buat entri panas jap... Hehehe... Series aku tak kenal sapa dia ni... Tapi sejak kebelakangan ni aku asyik dengar je nama dia kat blog lain... Ni la gambar terbaru yang aku tengok... Banyak seksi woo... Sapa-sapa yang tak kuat iman, dilarang untuk tengok... hehehe... Bye....




p/s : Tengok kejap-kejap je tau... Huhuhuhu

{ 18 comments... read them below or add one }

nik lan nik mat said...

mantap!!!
sumpah aku tgk kejap je...hahaha

Akhelaken said...

feewet! i loike! hihiihhh...

Saiful Nazmi said...

oit kamu berdua kat atas... jgn noty2 tau kat sini... huhuhuh

Mr.R said...

tengok, jangan berkelip mata..

kiz said...

jeling jeling je..pastu pandang tempat lain..

Azroy Bin Kassim said...

mantop!! tapi... Miera Leyana Seorang Yang Kelakar Tau

Catherine Ang said...

wow so pretty girl..

puanbee said...

heh nyam pah tengok !

Firdaus Kasim said...

wah, dah berjuta2 mata memandang pada aurat beliau.. banyak nya dia dapat..

mykhalis said...

hahha.. serius kene buat entry pasal minah ni jugak...

hottest entry di blog khalis : orang yang tak mempunyai tangan,tetapi hebat

tenangsudey said...

ape la nak jadi ngan artis kite.. boleh plak kata tatau pakaian tu akan jadi mcm tuh...

feyus said...

Bahaya tul artis nih..
Jom Sertai Link Exchange, Tingkatkan Trafik Blog

Saiful Nazmi said...

huhuhu... tak tau nak royak macam mana lagi... huhuhu

AMMAR YASIR said...

Pergh!!!! Mengiurkan....meleleh air liur

east said...

siyes ke dia pakai baju camtu, apa ni negara omputih ke...adei...mcm kenal la budak ni..cerite dia dgn elyana jadi adik beradik kat astro ria tu..

Tanakwagu said...

nak tengo video?ada...

Anonymous said...

dah nak nampak puting dah

andak laju said...

fuyoooo....
best

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!