-->
Jawab Survey Dapat RM5!

Jawab Survey Dapat RM5!

STICKY POST!(Sila Rujuk Bawah Untuk Entri Baru)

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...

Entri kali ni saya nak dedahkan cara nak dapat duit dengan mudah... Hanya dengan jawab satu survey, kita akan diberi bayaran sebanyak paling kurang pun RM1. Tidak ramai yang tahu akan kewujudan laman ni... Ramai yang hanya bergantung dengan pendapatan dengan klik churp2 dan mengharap BE daripada Nuffnang...Ramai yang dah letih maintainkan trafik tapi tak dapat apa-apa hasil daripada itu... So, kepada yang nak buat duit lebih ni, aku nak perkenalkan korang dengan iPanelonline.com



Sebenarnya ni post yang kali ke-3 aku buat pasal iPanelonline.. Untuk apa banyak aku post? Sebab aku nak perkenalkan kepada rakan-rakan yang masih tak tahu dengan sistem ni... Hanya dengan jawab survey, kita dapat duit... Sape nak bagi kan? Tak perlu susah maintain trafik, tak perlu susah-susah klik-klik... Mudah kan? Kalau berminat atau nak tahu cara nak daftar, korang bole rujuk post aku yang kat bawah ni yer... yang mana tak caya, aku sertakan jugak post bukti yang aku dapat duit dari iPanelonline ni... Ok? Salam...

Entri-entri berkaitan :


Buat Duit Tanpa Tingkat Trafik [iPanelonline]


12 Responses to "Jawab Survey Dapat RM5!"

  1. kawan aku ada buat ni..ok katanya

    ReplyDelete
  2. satu hari boleh jawab berapa survey?..aku pon pnh dengar jugak benda ni.

    ReplyDelete
  3. kid : memang ok... jawab survey ja dah dapat duit...

    balqish : kadang2 dua kadang2 3...

    ReplyDelete
  4. boleh jwb bnyak2 kali x?
    ade bnyak survey ke? dia bayar camne ek

    ReplyDelete
  5. xcyber : dia akan bagi kita survey dan kita kena jawab untuk dapat duit tu... pas jawab, survey td akan hilang... tunggu jer survey lain lak..

    pasal pembayaran, dia bayar guna paypal...

    ReplyDelete
  6. ahakzzz..

    pernah dengar pasal ni dulu..tapi tak pernah lagi nak test..insyaALLAH dalam masa terdekat ni zis test kot..hehe..anyway thanks sharing ^^

    ReplyDelete
  7. Pirate dh install ipanel hr tue n ada la try2. Tp disbbkn takut ada effect pf performance laptop trus jer uninstall. rsnya nak kena install semula nie

    ReplyDelete
  8. ya aku malas survey ni ialah email spam. pernah cuba dulu tp hampeh(program lain)

    ReplyDelete
  9. tanakwagu : kan dah ada bukti tu... tapi terpulang la yer...

    ReplyDelete
  10. siyes dapat rm5??? waaa dah lepas duit topup neh, hehehe

    ReplyDelete
  11. bro2 semua...program ni memang bayarla..tadi baru jer aku dapat payment dia rm5...yiiihaaaa....pasive income bebeh

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel