-->
RM218 Dalam Masa 2 Bulan

RM218 Dalam Masa 2 Bulan

Assalamualaikum semua....



First, aku nak ucapkan terima kasih kat iPanelonline... Sebab syarikat ni memang efisyen dan tepati janji.. Minggu lepas aku ada share pasal earning aku jugak kan... Tapi, aku tak cashout kat akaun paypal lagi... Kali ni aku dah cashout... Ternyata dalam masa 7 hari saja, iPanelonline membayar duit kat akaun paypal aku...

Ramai yang masih tak taw lagi iPanelonline ni... Aku dah cuba sebarkan benda ni dah tapi still masih ramai yang masih mengharap BE dari nuffnang... Aku pun tak taw.. Benda ni senang ja... Jawab survey dan dapatla duit... Cara ni memang senang la nak dapat duit... Siyes aku cakap... Aku syukur sangat Allah nampakkan aku dengan cara buat duit ni... Dan aku terima kasih sangat dengan pihak iPanelonline yang begitu efisyen dan professional dalam pengurusannya...

Setakat ni, aku TOP 3 dalam point ranking @ earning ranking kat iPanelonline ni... Tak caya korang daftar dan tengok sendiri... Nama aku SAIFUL NAZMI MOHAMAD RODZI.. Tak pun nanti aku buat entri khas... Kat situ aku letak bukti akaun paypal aku dengan ranking tu... K, la... Dah mengantuk ni... Sekali lagi....

"TERIMA KASIH IPANELONLINE!"


Entri berkaitan :


- Cara daftar iPanelonline
- Payment Pertama Dari iPanelonline
- RM132.22 : Earning Dari iPanelonline
- Cara Nak Buka Akaun Paypal
- Cara Nak Link Akaun Paypal Dengan Akaun Bank Malaysia


p/s : Aku bukan nak riak, tapi aku nak kongsi dengan korang... Aku pun nak tengok membe-membe blogger aku berjaya...

9 Responses to "RM218 Dalam Masa 2 Bulan"

  1. wah..banyak nye..nak try la..tapi entah lah..tunggu nasib dari nuffnang dulu

    ReplyDelete
  2. rozuan : try jer... tak langgar syarat nuffnang pun... just buat side income time boring2... haaa

    ReplyDelete
  3. tanya bro!!aku x pahamlah cm nea nk promote benda nie..

    ReplyDelete
  4. ammar : join jangan tak join... huhuhu

    ReplyDelete
  5. wah tahniah.... da try tapi x retila, point nye ckit2 jerk dpt...he3, tgn ni x bertuah kot...

    ReplyDelete
  6. menarik. ada masa i join. oh btw i follow jugak :)

    http://shatpunya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. oo ye ke.. banyak ke earning dari benda alah nie?? cam menarik


    tolong vote cik su untuk kotex fresh face search .caranya g ke http://apps.facebook.com/kotexfresh/ tekan vote now dan search suriani salleh. dah nampak gambar tekan vote. pastu tekan vote now

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel