-->
Main Angry Bird Secara Realiti! Jom!

Main Angry Bird Secara Realiti! Jom!



Hahaha... Disebabkan ramai orang update pasal Angry Birds, aku pun nak update gak la... Sebelum tu aku nak buat pengumuman gak mcm blogger2 lain, yang aku pun ketagih main natang game ni... Hahaha... Skrin handphone aku dah macam nak pecah pas download game Angry Birds kat iPhone aku... Mana taknya, kalau tak berjaya satu stage tu mula la geram kat game tu... Bila geram, kira nak lempo ja handphone tu... Huhuhu...

Ni aku nak share lak pasal game Angry Birds ni sebenarnya boleh dimainkan secara realiti... Tak percaya? Tengok ni!


Haa... Amacam? Best tak?


p/s : nak sambung main bagi mati itu piggy! Huhuhu

2 Responses to "Main Angry Bird Secara Realiti! Jom!"

  1. haha syok gile! ah game nie memang addicted lah. n mmg akan try banyak banyak banyak kali nak bagi menang XD

    ReplyDelete
  2. mampu main dalam laptop je. xade aipon. kehkeh, realiti angry bird ni mcm budak2 main mercun baling kat umah orang. haha

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel